Alleen voor ondernemers  

Uitgebreide productinformatie

125.000 artikelen

Snelle levering

Uw eigen contactpersoon

Alleen voor bedrijven

Veelgestelde vragen

Bestellen

Ik zie geen prijzen, hoe kan dat?

U kunt alleen prijzen zien als u bent ingelogd en dus geregistreerd bent als klant. U kunt zich hier registreren.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Ja, u kunt alleen bestellen wanneer u een account heeft voor de Würth Online Shop en bent ingelogd. U kunt zich hier registreren. Let op: u kunt zich alleen registreren als u een bedrijf heeft met KvK inschrijving.

Hoe bestel ik een product?

In de Würth Online Shop kunt u snel het juiste product vinden door gebruik te maken van de zoekfunctie of door te zoeken via de productcategorieën.

 
Op de productpagina geeft u het gewenste aantal in en klikt u op de winkelwagen, als alles klopt klikt u op “verder naar bestellen”, daar kunt u uw afleveradres opgeven en uw bestelling versturen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als de order geplaatst is, kunt u binnen 10 minuten uw order aanpassen. Dit doet u door naar Mijn Würth > Orders te gaan.

Klik op het pootloodje achter de order. Uw order wordt nu geannuleerd en de artikelen worden opnieuw in uw winkelwagen geplaatst. U dient de bestelling in de winkelwagen aan te passen en opnieuw te verzenden.

 

Heeft u een verkeerd artikel besteld en zijn de 10 minuten al voorbij? Dan kun u contact opnemen met uw vertegenwoordiger.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als de order geplaatst is, kunt u binnen 10 minuten uw order verwijderen. Dit doet u door naar Mijn Würth > Orders te gaan. Klik vervolgens op het prullenbakje achter de order.

 

Heeft u een verkeerd artikel besteld en zijn de 10 minuten al voorbij? Dan kun u contact opnemen met uw vertegenwoordiger.

Hoe weet ik of het product wat ik online wil bestellen op voorraad is?

Op de productpagina en in uw winkelwagen staat de beschikbaarheid van het artikel weergegeven in kleuren:

• Groen: Beschikbaar: Er is voldoende voorraad voor uw bestelling

• Geel: Er is weinig voorraad van dit artikel

• Oranje: Levering uit Duitsland: Uw bestelling komt uit het hoofdmagazijn in Duitsland en wordt geleverd in een aparte collie. Dit duurt +/- 3 werkdagen langer

Of:

• Niet beschikbaar i.v.m. geen voorraad. U kunt de levertijd opvragen bij de klantenservice binnendienst.

Ontvang ik altijd een orderbevestiging?

U ontvangt altijd een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres.

Op welke manieren kan ik producten bij Würth bestellen?

U kunt bij Würth op de volgende manieren een bestelling plaatsen.

  • Via de Online Shop
  • via de WürthApp
  • Via uw vertegenwoordiger of
  • via de Verkoop binnendienst
  • Met de Würth Scanner
  • Electronisch via uw eigen inkoopsysteem

Liever eerst de producten bekijken? Ga dan naar een van onze Würth Shops in de buurt.

Voor het bestellen van werkkleding is er ook onze PasBus. Wij komen graag bij uw bedrijf langs met een assortimernt naar keuze.

Kan ik mijn bestelde producten bij Würth afhalen?

Ja, u kunt uw bestelling afhalen in een van de Shops. Kies in uw winkelwagen voor Click & Collect, dit kan zowel in de Online-Shop als via de App.

Indien voorradig kunt u uw bestelling na 1 uur afhalen in de dichtstbijzijnde Würth Shop. Let op: als een product niet op voorraad is, kunt u deze niet bestellen via Click & Collect.

Zoek hier uw dichtstbijzijnde Würth Shop

Kan ik ook in de Würth Shop producten op rekening kopen?

Ja, als u een bedrijf heeft en in het bezit bent van een Kamer van Koophandel nummer kunt u ook in een van onze Würth Shops uw producten op rekening* kopen. In de Shops kunt u ook met PIN of Creditcard betalen.

 

*De eerste online bestelling dient altijd direct betaald te worden.

Kan ik eerder bestelde producten makkelijk opnieuw bestellen?

Elk winkelwagentje is op te slaan als bestelmodel, zodat u eenvoudig hetzelfde winkelwagentje nog eens kunt bestellen.

U kunt ook een bestelmodel maken op basis van een offerte of upload een eigen bestelmodel. Lees hier hoe u een bestelmodel maakt >

Kan ik mijn werknemers bepaalde bestelrechten geven?

U kunt in uw account bij gebruikersbeheer een nieuwe gebruiker toevoegen met bepaalde bestelrechten.

Ook kunt u een goedkeuringsbevoegde toevoegen, zodat alle bestellingen van uw werknemers eerst ter goedkeuring naar de goedkeuringsbevoegde worden gestuurd. Deze kan de bestelling goedkeuren of afkeuren. Zo houdt u controle over uw bestellingen.

Hoe kan ik online betalen?

U kunt bij Würth op de volgende manieren een online bestelling betalen:

  • Via Ideal
  • Via Visa
  • Via Mastercard
  • Op rekening (na een kredietcheck, uw eerste online bestelling dient u te voldoen via iDeal of creditcard).

Functies

Bestelmodellen

Hoe maak ik een bestelmodel?

Ga naar Functies > Bestelmodellen > Hier kunt u een Bestelmodel aanmaken. Lees de uitgebreide uitleg hoe u een bestelmodel instelt in de blog: Bestelmodellen

Kostendragers

Hoe stel ik Kostendragers in?

Ga naar Mijn Wurth > Mijn account > Klantinstellingen > Kostendragers

Op het eerste tabblad kun je aangeven of je de kostendrager per order of per artikel (positie) wilt toewijzen. Vink een mogelijkheid aan en kies OPSLAAN.

Klik boven in de tabbladen op: Aanmaken kostendrager. Kies eerst het soort Kostendrager: Kostenplaats, Projectnummer of Ordernummer. Vul de naam in van de Kostendrager. Kostendragers moeten altijd in hoofdletters aangegeven worden! Vul eventueel nog een omschrijving in van de kostenplaats. Klik op PLAATSEN.

Een uitgebreide uitleg leest u in de blog: Kostendragers

Wat is Evaluatie Kostenplaatsen/dragers?

Ga naar Functies > Evaluatie kostenplaatsen. HIer vindt u een overzicht van het verbruik van uw kostendragers.

Andere vragen

Account
Account
Vragen over uw account?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over uw Online-Shop account.

Lees meer >

FAQ
Veelgestelde vragen
FAQ

Hier vindt u het antwoord op alle meest gestelde vragen over de Online-Shop.

Lees meer >

Retourneren
Retourneren
Vragen over retourneren?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over retourneren.

Lees meer >

Bezorgen
Verzenden en bezorgen
Vragen over de bezorging?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over verzenden en bezorgen.

Lees meer>