Veelgestelde vragen

Bestellen

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Ja, u kunt alleen bestellen wanneer u een account heeft voor de Würth Online Shop en bent ingelogd. U kunt zich hier registreren. Let op: u kunt zich alleen registreren als u een bedrijf heeft met KvK inschrijving.

Hoe bestel ik een product?

In de Würth Online Shop kun je snel en gemakkelijk het juiste product vinden door gebruik te maken van de zoekfunctie of door de productcategorieën te bladeren.

 
Op de productpagina geeft u het gewenste aantal in en klikt u op In winkelwagen. In uw winkelwagen kunt u uw afleveradres opgeven en uw bestelling versturen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, u kunt uw bestelling niet meer wijzigen. Binnen 5 minuten kunt u uw bestelling wel totaal verwijderen. Dit doet u door bij Winkelmandje > Orders >Toon Orders en op het prullenbakje te klikken.

 

Heeft u een verkeerd artikel besteld, dan kun u contact opnemen met uw vertegenwoordiger.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, tot 5 minuten na het afronden van het bestelproces is het winkelmandje te verwijderen door bij Winkelmandje > Orders >Toon Orders op het prullenbakje te klikken.  

Hoe weet ik of het product wat ik online wil bestellen op voorraad is?

Op de productpagina en in uw winkelwagen staat de beschikbaarheid van het artikel weergegeven in kleuren:

  • Groen: Er is voldoende voorraad voor uw bestelling
  • Geel: Er is nog precies genoeg voorraad voor uw bestelling
  • Oranje: Uw bestelling komt uit het hoofdmagazijn in Duitsland en wordt geleverd in een aparte collie.
  • Rood: Er is niet voldoende voorraad voor uw bestelling
Ontvang ik altijd een orderbevestiging?

U ontvangt altijd een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Dit adres staat standaard in ons systeem en kan wegens veiligheidsreden niet door u gewijzigd worden. Voor het wijzigen van het e-mail adres kunt u contact opnemen met onze afdeling Klantbeheer: Klantbeheer@wurth.nl

Op welke manieren kan ik producten bij Würth bestellen?

U kunt bij Würth op de volgende manieren een bestelling plaatsen.

Liever eerst de producten bekijken? Ga dan naar een van onze Würth Shops in de buurt.

Voor het bestellen van werkkleding is er ook onze PasBus. Wij komen graag bij uw bedrijf langs met een assortimernt naar keuze.

Kan ik ook in de Würth Shop producten op rekening kopen?

Ja, als u een bedrijf heeft en in het bezit bent van een Kamer van Koophandel nummer kunt u ook in een van onze Würth Shops uw producten op rekening kopen. In de Shops kunt u ook met PIN of Creditcard betalen.

Kan ik eerder bestelde producten makkelijk opnieuw bestellen?

Elk winkelwagentje is op te slaan als bestelmodel, zodat u eenvoudig hetzelfde winkelwagentje nog eens kunt bestellen.

U kunt ook een bestelmodel maken op basis van een offerte of upload een eigen bestelmodel. Lees hier hoe u een bestelmodel maakt >

Kan ik mijn werknemers bepaalde bestelrechten geven?

U kunt in uw account bij gebruikersbeheer een nieuwe gebruiker toevoegen met bepaalde bestelrechten.

Ook kunt u een goedkeuringsbevoegde toevoegen, zodat alle bestellingen van uw werknemers eerst ter goedkeuring naar de goedkeuringsbevoegde worden gestuurd. Deze kan de bestelling goedkeuren of afkeuren. Zo houdt u controle over uw bestellingen.

Functies

Bestelmodellen

Kan ik eerder bestelde producten makkelijk opnieuw bestellen?

Elk winkelwagentje is op te slaan als bestelmodel, zodat u eenvoudig hetzelfde winkelwagentje nog eens kunt bestellen.

U kunt ook een bestelmodel maken op basis van een offerte of upload een eigen bestelmodel. Lees hier hoe u een bestelmodel maakt >

Hoe maak ik een bestelmodel?

Ga naar Functies > Bestelmodellen > Hier kunt u een Bestelmodel aanmaken. Lees de uitgebreide uitleg hoe u een bestelmodel instelt in de blog: Bestelmodellen

Functies

Kostendragers

Hoe stel ik Kostendragers in?

Ga naar Mijn Wurth > Mijn account > Klantinstellingen > Kostendragers

Op het eerste tabblad kun je aangeven of je de kostendrager per order of per artikel (positie) wilt toewijzen. Vink een mogelijkheid aan en kies OPSLAAN.

Klik boven in de tabbladen op: Aanmaken kostendrager. Kies eerst het soort Kostendrager: Kostenplaats, Projectnummer of Ordernummer. Vul de naam in van de Kostendrager. Kostendragers moeten altijd in hoofdletters aangegeven worden! Vul eventueel nog een omschrijving in van de kostenplaats. Klik op PLAATSEN.

Een uitgebreide uitleg leest u in de blog: Kostendragers

Wat is Evaluatie Kostenplaatsen/dragers?

Ga naar Functies > Evaluatie kostenplaatsen. HIer vindt u een overzicht van het verbruik van uw kostendragers.

Andere vragen

Account

Account

Vragen over uw account?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over uw Online-Shop account.

Lees meer >

FAQ

Veelgestelde vragen

FAQ

Hier vindt u het antwoord op alle meest gestelde vragen over de Online-Shop.

Lees meer >

Retourneren

Retourneren

Vragen over retourneren?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over retourneren.

Lees meer >

Bezorgen

Verzenden en bezorgen

Vragen over de bezorging?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over verzenden en bezorgen.

Lees meer>