Alleen voor ondernemers  

Alleen voor bedrijven

Uitgebreide productinformatie

125.000 artikelen

Snelle levering

Uw eigen contactpersoon

Veelgestelde vragen

Verzenden en bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle producten* die op werkdagen vóór 17:00 uur zijn besteld worden de volgende werkdag bezorgd. Voor de exacte bezorgtijd kijkt u bij Track & Trace in uw account.

*Bezorging van bestellingen op de volgende werkdag geldt alleen als de producten op voorraad zijn in het magazijn in Den Bosch en geen orderblokkade hebben.

Corona update:
Helaas worden ook onze leveringen momenteel beïnvloed door de belasting van het logistieke netwerk in Nederland. Vervoerders hebben moeite om de hoge volumes die zowel door particulieren als bedrijven (online) besteld worden, te verwerken. Het kan daarom voorkomen, dat onze levertijden op dit moment langer zijn dan u van ons gewend bent. Wij zijn hierover in contact met het management van DHL.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Leveringskosten online bestellingen

Het verzenden van een online bestelling binnen Nederland

Bestellingen boven de € 100,00 zijn zonder vracht- en afhandelingskosten.

Bestellingen tussen de € 50,00 en € 100,00 = € 9,50 vrachtkosten.

Bestellingen onder de € 50,00 = € 4,90 afhandelingskosten en € 9,50 vrachtkosten.

Leveringskosten van overige bestellingen binnen Nederland:
(b.v. bestellingen via binnendienst of vertegenwoordiger)

Bestellingen oven de € 250,00 zonder vracht- en afhandelingskosten.

Bestellingen tussen de € 100,00 en € 250,00 = € 9,50 vrachtkosten.

Bestellingen onder de € 100,00 = = € 4,90 afhandelingskosten en € 9,50 vrachtkosten.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

DHL is onze leverancier voor het bezorgen van bestellingen.

Kan ik de leverdatum van mijn bestelling wijzigen?

Ja, bij de laatste stap in het bestelproces kunt u een leveringsdatum aangeven. Dit kan alleen als de leveringsdatum meer dan 3 werkdagen later is dan de besteldatum.

Kan ik een ander bezorgadres opgeven?

Bij de laatste stap in het bestelproces kun je een afwijkend afleveradres opgeven. Deze kun je opslaan, zodat je deze bij een volgende bestelling eventueel weer kunt gebruiken.

Kan ik mijn bestelling bij Würth afhalen?

Je kunt je bestelling ook na 60 minuten afhalen bij de dichtstbijzijnde Würth Shop. Kies dan bij verzendmethode voor Click & Collect. Bekijk hier welke Würth Shops er bij u in de buurt zijn.

Waar vind ik de status van mijn bestelling?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst kun je de bestelling volgen via Track & Trace. De status van je bestelling vind je bij Orders in je account.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen,wat moet ik doen?

Neem contact op met onze afdeling Verkoop binnendienst:

Regio Noord
Telefoon: 073 629 1760
E-mail: teamnoord@wurth.nl

Regio Randstad
Telefoon: 073 629 1761
E-mail: teamrandstad@wurth.nl

Regio Zuid
Telefoon: 073 629 1762
E-mail: teamzuid@wurth.nl

Maandag t/m donderdag: 7:30 - 17:30 vrijdag: 7:30 uur - 16:30*
*Uitgezonderd feestdagen

Andere vragen

Account
Account
Vragen over uw account?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over uw Online-Shop account.

Lees meer >

FAQ
Veelgestelde vragen
FAQ

Hier vindt u het antwoord op alle meest gestelde vragen over de Online-Shop.

Lees meer >

Retourneren
Retourneren
Vragen over retourneren?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over retourneren.

Lees meer >

Bestellen
Bestellen
Vragen over bestellen?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over bestellen in de Online-Shop.

Lees meer>