Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn Würth online bestelling?

Bezorgen/Verzenden van de orders gebeurt alleen op werkdagen. Alle orders die vóór 17:00 uur besteld zijn, en waarvoor er voorraad is in het centraal magazijn in Den Bosch, worden dezelfde dag nog verzonden. Over het algemeen heeft u deze dan de volgende dag in huis.

Artikelen die uit Duitsland verzonden worden, kunnen een dag later arriveren. U herkent deze artikelen aan het oranje blokje bij de bestelvoorraad.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Leveringskosten van online bestellingen:

Het verzenden van een online bestelling (binnen Nederland), waarvan het totale bedrag hoger is dan € 100,- , is vracht- en afhandelingskosten vrij.

Bij online bestellingen onder € 100,- berekenen wij € 9,50 vrachtkosten.

Bij online bestellingen onder de € 50,- berekenen wij € 9,50 vrachtkosten en € 4,90 afhandelingskosten voor kleine(re) orders.

Leveringskosten van overige bestellingen:

Bestellingen > € 250,00 zonder vracht- en afhandelingskosten.

Bestellingen > € 100,00 en < € 250,00 = € 9,50 vrachtkosten.

Bestellingen < € 100,00 = € 9,50 vracht- en € 4,90 afhandelingskosten.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Ja, u kunt alleen bestellen wanneer u een account heeft voor de Würth Online Shop en bent ingelogd. U kunt zich hier registreren. Let op: u kunt zich alleen registreren als u een bedrijf heeft met KvK inschrijving.

Kan ik mijn bestelde producten bij Würth afhalen?

Ja, u kunt uw bestelling afhalen in één van de 24 Shops met Click&Collect. Kies in uw winkelwagen voor afhalen, dit kan zowel in de Online-Shop als via de App.

Indien voorradig kunt u uw bestelling na 1 uur afhalen in de dichtstbijzijnde Würth Shop. Zoek hier uw dichtsbijzijnde Würth Shop

Ik zie geen prijzen, hoe kan dat?

U kunt alleen prijzen zien als u bent ingelogd en dus geregistreerd bent als klant. U kunt zich hier registreren.

Kan ik bij Würth op rekening betalen?

Ja, u betaalt bij Würth altijd op rekening. Behalve als u uw bestelling in de Würth Shop afhaalt, dan is betaling met PIN ook mogelijk.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat moet ik doen?

Bent u uw klantnummer en/of partnernummer kwijt? Klik dan op  opvragen gegevens online shop. Vul het formulier in en klik op Verstuur. U ontvangt nog dezelfde dag (op werkdagen en tijdens kantoor uren) een e-mail met uw inloggegevens.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

U kunt hier uw wachtwoord opvragen. Vul uw klantnummer en partnernummer in en klik op Aanvraag verzenden. U ontvangt direct een e-mail met een link en instructies hoe u een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

Kan ik een ander afleveradres instellen?

Ja, u kunt bij uw account meerdere afleveradressen aanmaken. Vervolgens kunt u in uw winkelwagentje het juiste afleveradres selecteren. Ga naar Mijn account > Mijn instellingen > Afleveradressen

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen van producten in de Online-Shop zijn exclusief BTW, u ziet dus de netto prijs. Bij het afrekenen ziet u de BTW en tevens het totaalbedrag. Het totaalbedrag van uw bestelling is zonder eventuele verzend- en afhandelingskosten.

Hoe kom ik aan een promotiecode?

De promotiecodes kunnen verstrekt worden via onze nieuwsbrieven of kenbaar gemaakt worden op hompage van de Online-Shop. Schrijf u hier in voor de nieuwsbrief.

Andere vragen

Account

Account

Vragen over uw account?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over uw Online-Shop account.

Lees meer >

Vragen over bestellen

Bestellen

Vragen over bestellen?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over bestellen in de Online-Shop.

Lees meer >

Retourneren

Retourneren

Vragen over retourneren?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over retourneren.

Lees meer >

Bezorgen

Verzenden en bezorgen

Vragen over de bezorging?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over verzenden en bezorgen.

Lees meer>