Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn Würth online bestelling?

Bezorgen/Verzenden van de orders gebeurt alleen op werkdagen. Alle orders die vóór 16:00 uur besteld zijn, en waarvoor er voorraad is in het centraal magazijn in Den Bosch, worden dezelfde dag nog verzonden. Over het algemeen heeft u deze dan de volgende dag in huis.

Artikelen die uit Duitsland verzonden worden, kunnen een dag later arriveren. U herkent deze artikelen aan het oranje blokje bij de bestelvoorraad.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Het verzenden van een bestelling (binnen Nederland), waarvan het totale bedrag hoger is dan € 200,- , is vracht- en afhandelingskosten vrij.

 

Bij bestellingen onder € 200,- berekenen wij € 8,- vrachtkosten.

Bij bestellingen onder de € 75,- berekenen wij € 8,- vrachtkosten en € 4,90 afhandelingskosten voor kleine(re) orders

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Ja, u kunt alleen bestellen wanneer u een account heeft voor de Würth Online Shop en bent ingelogd. U kunt zich hier registreren. Let op: u kunt zich alleen registreren als u een bedrijf heeft met KvK inschrijving.

Kan ik mijn bestelde producten bij Würth afhalen?

Ja, u kunt uw bestelling afhalen in één van de 24 Shops met Click&Collect. Kies in uw winkelwagen voor afhalen, dit kan zowel in de Online-Shop als via de App.

Indien voorradig kunt u uw bestelling na 1 uur afhalen in de dichtstbijzijnde Würth Shop. Zoek hier uw dichtsbijzijnde Würth Shop

Ik zie geen prijzen, hoe kan dat?

U kunt alleen prijzen zien als u bent ingelogd en dus geregistreerd bent als klant. U kunt zich hier registreren.

Kan ik bij Würth op rekening betalen?

Ja, u betaalt bij Würth altijd op rekening. Behalve als u uw bestelling in de Würth Shop afhaalt, dan is betaling met PIN ook mogelijk.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat moet ik doen?

Bent u uw klantnummer en/of partnernummer kwijt? Klik dan op  opvragen gegevens online shop. Vul het formulier in en klik op Verstuur. U ontvangt nog dezelfde dag (op werkdagen en tijdens kantoor uren) een e-mail met uw inloggegevens.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

U kunt hier uw wachtwoord wijzigen. Vul je klantnummer en partnernummer in en klik op Aanvraag verzenden. U ontvangt direct een e-mail met instructie hoe u een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

Kan ik een ander afleveradres instellen?

Ja, u kunt bij uw account meerdere afleveradressen aanmaken. Vervolgens kunt u in uw winkelwagentje het juiste afleveradres selecteren. Ga naar Mijn account > Mijn instellingen > Afleveradressen

Ontvang ik altijd een orderbevestiging?

U ontvangt altijd een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Dit adres staat standaard in ons systeem en kan wegens veiligheidsreden niet door u gewijzigd worden. Voor het wijzigen van het e-mail adres kunt u contact opnemen met onze afdeling Klantbeheer: Klantbeheer@wurth.nl

Op welke manieren kan ik producten bij Würth bestellen?

U kunt bij Würth op de volgende manieren een bestelling plaatsen.

Liever eerst de producten bekijken? Ga dan naar een van onze Würth Shops in de buurt.

Voor het bestellen van werkkleding is er ook onze PasBus. Wij komen graag bij uw bedrijf langs met een assortimernt naar keuze.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen van producten in de Online-Shop zijn inclusief BTW, u ziet dus direct de netto prijs. Het Het totaalbedrag van uw bestelling is zonder eventuele verzend- en afhandelingskosten.

Andere vragen

Account

Account

Vragen over uw account?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over uw Online-Shop account.

Lees meer >

Vragen over bestellen

Bestellen

Vragen over bestellen?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over bestellen in de Online-Shop.

Lees meer >

Retourneren

Retourneren

Vragen over retourneren?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over retourneren.

Lees meer >

Bezorgen

Verzenden en bezorgen

Vragen over de bezorging?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over verzenden en bezorgen.

Lees meer>