Alleen voor ondernemers  

Uitgebreide productinformatie

125.000 artikelen

Snelle levering

Uw eigen contactpersoon

Alleen voor bedrijven

Veelgestelde vragen

Retourneren & Ruilen

Indien door Würth, om welke redenen dan ook, zaken worden teruggenomen, worden deze gecrediteerd voor de waarde die deze zaken op de dag der inontvangstneming door Würth hebben. De wederpartij is aansprakelijk voor alle door Würth geleden schade. Goederen die binnen 30 dagen teruggenomen en ontvangen zijn in het Centraal magazijn van Würth worden, mits onbeschadigd en in de originele verpakking binnen 14 dagen voor 100% gecrediteerd met aftrek van de vervoers-/transportkosten.

Voor retourlevering na 30 dagen geldt een afslagpercentage van 20% per maand van het factuurbedrag inclusief vervoers-/transportkosten. Na 2 maanden worden geen goederen meer retour genomen dan wel gecrediteerd.

Het in lid 1 en lid 2 bepaalde is van overeenkomstige toepassing op goederen aangeschaft in een van de Würth Shops.

Er zijn diverse manieren om het artikel te retourneren:

  • Je kunt de artikelen retourneren of ruilen bij een Würth Shop.
  • Je kunt de retour melden bij je vertegenwoordiger.
  • Je kan een retour online indienen via Mijn Würth > Mijn kantoor > Retouren & klachten
  • Je kunt contact opnemen met onze binnendienst voor een afhaalopdracht.

De garantievoorwaarden van onze producten kunt u hier terugvinden:

Garantievoorwaarden

De algemene voorwaarden kunt je hier vinden:

Algemene voorwaarden

Andere vragen

Account
Account
Vragen over uw account?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over uw Online-Shop account.

Lees meer >

Vragen over bestellen
Bestellen
Vragen over bestellen?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over bestellen in de Online-Shop.

Lees meer >

Betalen
Betalen
Hoe kan ik betalen?

Lees alles over betaalmogelijkheden

Lees meer >

Bezorgen
Verzenden en bezorgen
Vragen over de bezorging?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over verzenden en bezorgen.

Lees meer>