Veelgestelde vragen
Retourneren & Ruilen
Indien door Würth, om welke redenen dan ook, zaken worden teruggenomen, worden deze gecrediteerd voor de waarde die deze zaken op de dag der inontvangstneming door Würth hebben. De wederpartij is aansprakelijk voor alle door Würth geleden schade. Goederen die binnen 30 dagen teruggenomen en ontvangen zijn in het Centraal magazijn van Würth worden, mits onbeschadigd en in de originele verpakking binnen 14 dagen voor 100% gecrediteerd met aftrek van de vervoers-/transportkosten.
Voor retourlevering na 30 dagen geldt een afslagpercentage van 20% per maand van het factuurbedrag inclusief vervoers-/transportkosten. Na 2 maanden worden geen goederen meer retour genomen dan wel gecrediteerd.
Het in lid 1 en lid 2 bepaalde is van overeenkomstige toepassing op goederen aangeschaft in een van de Würth Shops.
Er zijn diverse manieren om het artikel te retourneren:
- Je kunt de artikelen retourneren of ruilen bij een Würth Shop.
- Je kunt de retour melden bij je vertegenwoordiger.
- Je kan een retour online indienen via Mijn Würth > Mijn kantoor > Retouren & klachten
- Je kunt contact opnemen met onze binnendienst voor een afhaalopdracht.
De garantievoorwaarden van onze producten kunt u hier terugvinden:
De algemene voorwaarden kunt je hier vinden: