Retourneren & Ruilen

Mag ik mijn producten ruilen of retouneren?

Als je een product verkeerd besteld heb, of het product toch niet aan de verwachtingen voldoet mag je het naar ons retouneren of ruilen.

 

Voorwaarden is wel dat het product in de originele verpakking zit en geen gebruikssporen heeft. Voor kleding en schoenen telt dat deze niet gedragen mogen zijn en dat alle labels nog aan het artikel zitten.

 

Indien door Würth, om welke redenen dan ook, zaken worden teruggenomen, worden deze gecrediteerd voor de waarde die deze zaken op de dag der in ontvangstneming door Würth hebben, verminderd met de uit de terugneming voor Würth voortvloeiende kosten.

Hoe kan ik artikelen retourneren of ruilen?

Er zijn diverse manieren om het artikel te retourneren:

  • Je kunt de artikelen retourneren of ruilen bij een Würth Shop.
  • Je kunt de retour melden bij je vertegenwoordiger.
  • Je kunt contact opnemen met onze binnendienst voor een afhaalopdracht.
Wat zijn de garantiebepalingen van Würth producten

De garantievoorwaarden van onze producten kunt u hier terugvinden:

Garantievoorwaarden

Wat zijn de algemene voorwaarden van Würth?

De algemene voorwaarden kunt je hier vinden:

Algemene voorwaarden

Andere vragen

Account

Account

Vragen over uw account?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over uw Online-Shop account.

Lees meer >

FAQ

Veelgestelde vragen

FAQ

Hier vindt u het antwoord op alle meest gestelde vragen over de Online-Shop.

Lees meer >

Bestellen

Bestellen

Vragen over bestellen?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over bestellen in de Online-Shop.

Lees meer>

Bezorgen

Verzenden en bezorgen

Vragen over de bezorging?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over verzenden en bezorgen.

Lees meer>