Account
Inloggegevens
Ja, u kunt alleen bestellen wanneer u een account heeft voor de Würth Online Shop en bent ingelogd. U kunt zich hier registreren. Let op: u kunt zich alleen registreren als u een bedrijf heeft met KvK inschrijving.
Ben je je klantnummer en/of partnernummer kwijt? Klik dan op opvragen gegevens online shop. Vul het formulier in en klik op Verstuur. Je ontvangt nog dezelfde dag (op werkdagen en tijdens kantoor uren) een e-mail met je inloggegevens.
Ben je je wachtwoord vergeten? Klik hier. Vul je klantnummer en partnernummer in en klik op Aanvraag verzenden. Je ontvangt direct een e-mail met instructie hoe je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.
Het lukt me niet om een account aan te maken, wat doe ik verkeerd?
Het kan voorkomen dat ons systeem je adres niet herkent of speciale tekens niet toestaat in het registratieformulier en wachtwoord. Let erop dat je de volgende tekens niet gebruikt bij het aanmaken van een wachtwoord: "!@#$%^&*()
Ook dient u een spatie te gebruiken bij de postcode, bijvoorbeeld: 1234 AB.
Nog steeds problemen? Neem dan contact op via ebusiness@wurth.nl
Mijn instellingen
Ga naar Mijn account > Mijn Instellingen > Basisinstellingen > Toegangsgegevens. Vul uw huidige wachtwoord in en 2x uw nieuwe wachtwoord. Klik op opslaan en uw wachtwoord is gewijzigd.
Let op: u kunt geen speciale tekens zoals bijvoorbeeld "!@#$%^&*() gebruiken in uw wachtwoord.
U kunt uw e-mailadres wijzigen bij uw account: Ga naar Mijn account > Mijn instelingen > Bestelinstellingen. Bij orderbevestiging kunt u uw e-mailadres aanpassen. Eventueel kunt u een tweede e-mailadres toevoegen, bijvoorbeeld van een collega of uw vertegenwoordiger.
Ja, dit kan bij: Mijn account > Mijn instelingen > Bestelinstellingen. Bij orderbevestiging kunt u een tweede e-mailadres toevoegen, bijvoorbeeld van een collega of uw vertegenwoordiger.
Voor het opvragen van inloggegevens: Deze kunt u niet zelf wijzigen. Hiervoor moet u mailen naar ebusiness@wurth.nl. Vergeet niet uw klant- en partnernummer te vermelden.
Ja, u kunt bij uw account meerdere afleveradressen aanmaken. Vervolgens kunt u in uw winkelwagentje het juiste afleveradres selecteren. Ga naar Mijn account > Mijn instellingen > Afleveradressen.
In uw account kunt u alle bestellingen zien die u bij Würth heeft gedaan, ook de bestellingen die u via andere kanalen heeft gedaan (Shops, vertegenwoordiger, binnendienst). Dit kan via Mijn Würth > Orders
Ga naar Mijn account >Mijn Instellingen >Bestelinstellingen> Goedkeuringsbevoegde. Kies uit uw gebruikers degene die goedkeuringsbevoegde moet worden en klik op ‘Opslaan. De goedkeurder krijgt dan alle orders van alle gebruikers eerst ter goedkeuring aangeboden. Pas wanneer de goedkeurder de order goedkeurt wordt de order geplaatst.
Lees ook de blog 'Gebruikersbeheer' voor meer uitleg over het instellen van gebruikers en een goedkeuringsproces.
Ga naar Mijn Wurth > Mijn account > Klantinstellingen > Kostendragers
Op het eerste tabblad Instellingen kun je aangeven of je de kostendrager per order of per artikel (positie) wilt toewijzen. Vink een mogelijkheid aan en kies Opslaan.
Klik boven in de tabbladen op: Aanmaken kostendrager. Kies eerst het soort Kostendrager: Kostenplaats, Projectnummer of Ordernummer. Vul de naam in van de Kostendrager. Kostendragers moeten altijd in hoofdletters aangegeven worden! Vul eventueel nog een omschrijving in van de kostenplaats. Klik op Plaatsen.
Een uitgebreide uitleg over kostendragers en kostenplaatsen leest u in de blog: Kostendragers
Gebruikersbeheer
Ja, dit kan via Mijn Würth > Mijn Account > Gebruikersbeheer > Nieuwe gebruiker plaatsen.
Lees ook de blog 'Gebruikersbeheer' voor meer uitleg over het instellen van gebruikers.
Ga naar: Mijn account > Gebruikersbeheer > Nieuwe gebruiker plaatsen. Kies eerst waar u de rechten van wilt overnemen. Dit kan van een rechtsgroep zijn of van een bestaande gebruiker. Kies dus 1 van de 2 opties. Vul vervolgens de gegevens in van de nieuwe gebruiker en klik op ‘Gebruiker plaatsen’.
Lees ook de blog 'Gebruikersbeheer' voor meer uitleg over het instellen van gebruikers.
Ga naar: Mijn account >Gebruikersbeheer>Gebruikers beheren. Achter de gebruiker waarvan u de rechten wilt wijzigen klikt u op ‘Actie kiezen’. Kies vervolgens voor ‘Rechten’. U komt in het Rechtsprofiel van de gebruiker. Kies Administrator of Koper als rechtsgroep en klik op ‘Rechtsgroep toewijzen’.
Wat de rechten inhouden wordt door middel van groene en rode blokjes aangegeven in de lijst met rechten onderaan de pagina. (De rechtsgroep OCI geldt alleen als u via OCI/EDI bestelt.)
Lees ook de blog 'Gebruikersbeheer' voor meer uitleg over het instellen van rechten en gebruikers.