Account

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat moet ik doen?

Ben je je klantnummer en/of partnernummer kwijt? Klik dan op opvragen gegevens online shop. Vul het formulier in en klik op Verstuur. Je ontvangt nog dezelfde dag (op werkdagen en tijdens kantoor uren) een e-mail met je inloggegevens.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Ben je je wachtwoord vergeten? Klik hier. Vul je klantnummer en partnernummer in en klik op Aanvraag verzenden. Je ontvangt direct een e-mail met instructie hoe je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

Het lukt me niet om een account aan te maken, wat doe ik verkeerd?

Het kan voorkomen dat ons systeem je adres niet herkent of speciale tekens niet toestaat in het registratieformulier en wachtwoord. Let erop dat je de volgende tekens niet gebruikt bij het aanmaken van een wachtwoord: "!@#$%^&*()

Nog steeds problemen? Registreer dan met het formulier "nieuwe klant" of neem contact met ons op: 073-6291911

Waar kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

U kunt uw e-mailadres wijzigen bij uw account: Ga naar Mijn account > Mijn instelingen > Bestelinstellingen. Bij orderbevestiging kunt u uw e-mailadres aanpassen. Eventueel kunt u een tweede e-mailadres toevoegen, bijvoorbeeld van een collega of uw vertegenwoordiger.

Kan ik een tweede e-mailadres invoeren als orderbevestiging?

Ja, dit kan bij: Mijn account > Mijn instelingen > Bestelinstellingen. Bij orderbevestiging kunt u een tweede e-mailadres toevoegen, bijvoorbeeld van een collega of uw vertegenwoordiger.

Kan ik meerdere gebruikers aanmaken op mijn klantnummer?

Ja, dit kan via Mijn Würth > Mijn Account > gebruikersbeheer > Nieuwe gebruiker plaatsen

Kan ik een ander afleveradres instellen?

Ja, u kunt bij uw account meerdere afleveradressen aanmaken. Vervolgens kunt u in uw winkelwagentje het juiste afleveradres selecteren. Ga naar Mijn account > Mijn instellingen > Afleveradressen

Kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien?

In uw account kunt u alle bestellingen zien die u bij Würth heeft gedaan via alle kanalen (Shops, vertegenwoordiger, binnendienst, App.) Dit kan via Mijn Würth > Mijn Account > Mijn kantoor > Orders

Andere vragen

Account

Veel gestelde vragen

FAQ

Hier vindt u het antwoord op alle meest gestelde vragen over de Online-Shop.

Lees meer >

Vragen over bestellen

Bestellen

Vragen over bestellen?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over bestellen in de Online-Shop.

Lees meer >

Retourneren

Retourneren

Vragen over retourneren?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over retourneren.

Lees meer >

Bezorgen

Verzenden en bezorgen

Vragen over de bezorging?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over verzenden en bezorgen.

Lees meer>