Alleen voor ondernemers  

Uitgebreide productinformatie

125.000 artikelen

Snelle levering

Uw eigen contactpersoon

Alleen voor bedrijven

Veelgestelde vragen

Account

Inloggegevens

Inloggen lukt niet, wat doe ik fout?

Controleer het onderstaande:

-Kloppen uw klant- en partnernummer? Uw klantnummer begint met 301 en bestaat uit 9 cijfers. Uw partnernummer bestaat uit 6 of meer cijfers.

-Let op, u kunt bij partnernummer niet uw e-mail adres invullen!

-Uw partnernummer en gebruikersnaam zijn niet hetzelfde.

-Uw e-mailadres is niet uw gebruikersnaam. Uw gebruikersnaam dient u zelf aan te maken (tenzij u deze bij registratie al heeft gekozen). U dient hiervoor eerst in te loggen met uw klant- en partnernummer. Onder toegangsgegevens kunt u daarna uw gebruikersnaam instellen.

-Of u zich (na een wachtwoord reset) aan de vereisten van het wachtwoord heeft gehouden: uw wachtwoord moet bestaan uit minimaal 10 tekens, waarvan minimaal 5 verschillende. Deze mag hoofdletters, kleine letters, cijfers en tekens bevatten.

Lukt het nog steeds niet? Vraag hier uw inloggegevens op, of zie de vragen hieronder.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Ben u uw wachtwoord vergeten? Klik hier. Vul uw klantnummer en partnernummer in en klik op Aanvraag verzenden. U ontvangt direct een e-mail met instructie hoe u een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat moet ik doen?

Bent u uw klantnummer en/of partnernummer kwijt? Klik dan op opvragen gegevens online shop. Vul het formulier in en klik op Verstuur. U ontvangt nog dezelfde dag (op werkdagen en tijdens kantoor uren) een e-mail met uw inloggegevens.

Ik wil voortaan inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord, hoe stel ik dat in?

Ga naar Mijn Würth> Mijn Account > Basisinstellingen
Klik op het tabblad Toegangsgegevens.
Vul bij Uw gebruikersnaam een gebruikersnaam in en klik op Opslaan.

Deze gebruikersnaam moet aan de volgende zaken voldoen:

• Moet minstens 6 tekens lang zijn.
• Mag bestaan uit letters, cijfers en speciale tekens.
• Let op: de gebruikersnaam mag geen spaties hebben en mag niet alleen uit cijfers bestaan.
• Speciale tekens mogen niet aan het begin of einde van de gebruikersnaam staan.
• U kunt geen gebruikersnaam claimen die al door iemand anders wordt gebruikt.

U kunt bijvoorbeeld uw e-mailadres als gebruikersnaam gebruiken
Het wachtwoord blijft hetzelfde als uw oude wachtwoord.

U kunt nu met beide inlogmethodes inloggen, de 3 staps methode blijft bestaan naast de 2 staps methode.

Ik wil niet inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord, wat moet ik doen?

U hoeft niets te doen. U kunt altijd blijven inloggen met een Klantnummer, partnernummer en wachtwoord naast de nieuwe methode met een gebruikersnaam en wachtwoord. Zolang u geen gebruikersnaam instelt kunt u hier niet mee inloggen.

Lukt het inloggen niet? Vraag hier uw inloggegevens op.

Het lukt me niet om een account aan te maken, wat doe ik verkeerd?

Het lukt me niet om een account aan te maken, wat doe ik verkeerd?

Het kan voorkomen dat ons systeem je adres niet herkent of dat uw wachtwoord niet lang genoeg is. Let er op dat u minimaal 10 tekenst gebruikt in uw wachtwoord.

Ook dient u een spatie te gebruiken bij de postcode, bijvoorbeeld: 1234 AB.

Nog steeds problemen? Neem dan contact op via ebusiness@wurth.nl

Mijn e-mail adres wordt niet herkend, wat moet ik doen?

Als het systeem uw e-mail adres niet herkent kunt u uw inlog gegevens hier opvragen.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Ja, u kunt alleen bestellen wanneer u een account heeft voor de Würth Online Shop en bent ingelogd. U kunt zich hier registreren. Let op: u kunt zich alleen registreren als u een bedrijf heeft met KvK inschrijving.

Mijn instellingen

Hoe stel ik een nieuw wachtwoord in?

Ga naar Mijn account > Mijn Instellingen > Basisinstellingen > Toegangsgegevens. Vul uw huidige wachtwoord in en 2x uw nieuwe wachtwoord. Klik op opslaan en uw wachtwoord is gewijzigd.

Let op dat u minimal 10 tekens gebruikt in uw wachtwoord.

Waar kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

U kunt uw e-mailadres wijzigen bij uw account: Ga naar Mijn account > Mijn instelingen > Bestelinstellingen. Bij orderbevestiging kunt u uw e-mailadres aanpassen. Eventueel kunt u een tweede e-mailadres toevoegen, bijvoorbeeld van een collega of uw vertegenwoordiger.

Kan ik een tweede e-mailadres invoeren als orderbevestiging?

Ja, dit kan bij: Mijn account > Mijn instelingen > Bestelinstellingen. Bij orderbevestiging kunt u een tweede e-mailadres toevoegen, bijvoorbeeld van een collega of uw vertegenwoordiger.

Voor het opvragen van inloggegevens: Deze kunt u niet zelf wijzigen. Hiervoor moet u mailen naar ebusiness@wurth.nl. Vergeet niet uw klant- en partnernummer te vermelden.

Kan ik een ander afleveradres instellen?

Ja, u kunt bij uw account meerdere afleveradressen aanmaken. Vervolgens kunt u in uw winkelwagentje het juiste afleveradres selecteren. Ga naar Mijn account > Mijn instellingen > Afleveradressen.

Kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien?

In uw account kunt u alle bestellingen zien die u bij Würth heeft gedaan, ook de bestellingen die u via andere kanalen heeft gedaan (Shops, vertegenwoordiger, binnendienst). Dit kan via Mijn Würth > Orders

Hoe stel ik een goedkeuringsbevoegde in?

Ga naar Mijn account >Mijn Instellingen >Bestelinstellingen> Goedkeuringsbevoegde. Kies uit uw gebruikers degene die goedkeuringsbevoegde moet worden en klik op ‘Opslaan. De goedkeurder krijgt dan alle orders van alle gebruikers eerst ter goedkeuring aangeboden. Pas wanneer de goedkeurder de order goedkeurt wordt de order geplaatst.

Lees ook de blog 'Gebruikersbeheer' voor meer uitleg over het instellen van gebruikers en een goedkeuringsproces.

Hoe stel ik kostendragers in?

Ga naar Mijn Wurth > Mijn account > Klantinstellingen > Kostendragers

Op het eerste tabblad Instellingen kun je aangeven of je de kostendrager per order of per artikel (positie) wilt toewijzen. Vink een mogelijkheid aan en kies Opslaan.

Klik boven in de tabbladen op: Aanmaken kostendrager. Kies eerst het soort Kostendrager: Kostenplaats, Projectnummer of Ordernummer. Vul de naam in van de Kostendrager. Kostendragers moeten altijd in hoofdletters aangegeven worden! Vul eventueel nog een omschrijving in van de kostenplaats. Klik op Plaatsen.

Een uitgebreide uitleg over kostendragers en kostenplaatsen leest u in de blog: Kostendragers

Gebruikersbeheer

Kan ik meerdere gebruikers aanmaken op mijn klantnummer?

Ja, dit kan via Mijn Würth > Mijn Account > Gebruikersbeheer > Nieuwe gebruiker plaatsen.

Lees ook de blog 'Gebruikersbeheer' voor meer uitleg over het instellen van gebruikers.

Hoe maak ik een nieuwe gebruiker aan?

Ga naar: Mijn account > Gebruikersbeheer > Nieuwe gebruiker plaatsen. Kies eerst waar u de rechten van wilt overnemen. Dit kan van een rechtsgroep zijn of van een bestaande gebruiker. Kies dus 1 van de 2 opties. Vul vervolgens de gegevens in van de nieuwe gebruiker en klik op ‘Gebruiker plaatsen’.

Lees ook de blog 'Gebruikersbeheer' voor meer uitleg over het instellen van gebruikers.

Hoe beheer ik de rechten van gebruikers?

Ga naar: Mijn account >Gebruikersbeheer>Gebruikers beheren. Achter de gebruiker waarvan u de rechten wilt wijzigen klikt u op ‘Actie kiezen’. Kies vervolgens voor ‘Rechten’. U komt in het Rechtsprofiel van de gebruiker. Kies Administrator of Koper als rechtsgroep en klik op ‘Rechtsgroep toewijzen’.

Wat de rechten inhouden wordt door middel van groene en rode blokjes aangegeven in de lijst met rechten onderaan de pagina. (De rechtsgroep OCI geldt alleen als u via OCI/EDI bestelt.)

Lees ook de blog 'Gebruikersbeheer' voor meer uitleg over het instellen van rechten en gebruikers.

Andere vragen

Account
Veel gestelde vragen
FAQ

Hier vindt u het antwoord op alle meest gestelde vragen over de Online-Shop.

Lees meer >

Vragen over bestellen
Bestellen
Vragen over bestellen?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over bestellen in de Online-Shop.

Lees meer >

Retourneren
Retourneren
Vragen over retourneren?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over retourneren.

Lees meer >

Bezorgen
Verzenden en bezorgen
Vragen over de bezorging?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over verzenden en bezorgen.

Lees meer>