Veelgestelde vragen

Account

Inloggegevens

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat moet ik doen?

Ben je je klantnummer en/of partnernummer kwijt? Klik dan op opvragen gegevens online shop. Vul het formulier in en klik op Verstuur. Je ontvangt nog dezelfde dag (op werkdagen en tijdens kantoor uren) een e-mail met je inloggegevens.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Ben je je wachtwoord vergeten? Klik hier. Vul je klantnummer en partnernummer in en klik op Aanvraag verzenden. Je ontvangt direct een e-mail met instructie hoe je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

Het lukt me niet om een account aan te maken, wat doe ik verkeerd?

Het kan voorkomen dat ons systeem je adres niet herkent of speciale tekens niet toestaat in het registratieformulier en wachtwoord. Let erop dat je de volgende tekens niet gebruikt bij het aanmaken van een wachtwoord: "!@#$%^&*()

Nog steeds problemen? Registreer dan met het formulier "nieuwe klant" of neem contact met ons op: 073-6291911

Mijn instellingen

Hoe stel ik een nieuw wachtwoord in?

Ga naar Mijn account > Mijn Instellingen > Basisinstellingen > Toegangsgegevens. Vul uw huidige wachtwoord in en 2x uw nieuwe wachtwoord. Klik op opslaan en uw wachtwoord is gewijzigd.

Waar kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

U kunt uw e-mailadres wijzigen bij uw account: Ga naar Mijn account > Mijn instelingen > Bestelinstellingen. Bij orderbevestiging kunt u uw e-mailadres aanpassen. Eventueel kunt u een tweede e-mailadres toevoegen, bijvoorbeeld van een collega of uw vertegenwoordiger.

Kan ik een tweede e-mailadres invoeren als orderbevestiging?

Ja, dit kan bij: Mijn account > Mijn instelingen > Bestelinstellingen. Bij orderbevestiging kunt u een tweede e-mailadres toevoegen, bijvoorbeeld van een collega of uw vertegenwoordiger.

Kan ik een ander afleveradres instellen?

Ja, u kunt bij uw account meerdere afleveradressen aanmaken. Vervolgens kunt u in uw winkelwagentje het juiste afleveradres selecteren. Ga naar Mijn account > Mijn instellingen > Afleveradressen.

Kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien?

In uw account kunt u alle bestellingen zien die u bij Würth heeft gedaan via alle kanalen (Shops, vertegenwoordiger, binnendienst, App.) Dit kan via Mijn Würth > Mijn Account > Mijn kantoor > Orders

Hoe stel ik een goedkeuringsbevoegde in?

Ga naar Mijn account >Mijn Instellingen >Bestelinstellingen> Goedkeuringsbevoegde. Kies uit uw gebruikers degene die goedkeuringsbevoegde moet worden en klik op ‘Opslaan. De goedkeurder krijgt dan alle orders van alle gebruikers eerst ter goedkeuring aangeboden. Pas wanneer de goedkeurder de order goedkeurt wordt de order geplaatst.

Hoe stel ik kostendragers in?

Ga naar Mijn Wurth > Mijn account > Klantinstellingen > Kostendragers

Op het eerste tabblad Instellingen kun je aangeven of je de kostendrager per order of per artikel (positie) wilt toewijzen. Vink een mogelijkheid aan en kies OPSLAAN.

Klik boven in de tabbladen op: Aanmaken kostendrager. Kies eerst het soort Kostendrager: Kostenplaats, Projectnummer of Ordernummer. Vul de naam in van de Kostendrager. Kostendragers moeten altijd in hoofdletters aangegeven worden! Vul eventueel nog een omschrijving in van de kostenplaats. Klik op PLAATSEN.

Een uitgebreide uitleg leest u in de blog: Kostendragers

Gebruikersbeheer

Kan ik meerdere gebruikers aanmaken op mijn klantnummer?

Ja, dit kan via Mijn Würth > Mijn Account > gebruikersbeheer > Nieuwe gebruiker plaatsen

Hoe maak ik een nieuwe gebruiker aan?

Ga naar: Mijn account > Gebruikersbeheer > Nieuwe gebruiker plaatsen. Kies eerst waar u de rechten van wilt overnemen. Dit kan van een rechtsgroep zijn of van een bestaande gebruiker. Kies dus 1 van de 2 opties. Vul vervolgens de gegevens in van de nieuwe gebruiker en klik op ‘Gebruiker plaatsen’.

Hoe beheer ik de rechten van gebruikers?

Ga naar: Mijn account >Gebruikersbeheer>Gebruikers beheren. Achter de gebruiker waarvan u de rechten wilt wijzigen klikt u op ‘Actie kiezen’. Kies vervolgens voor ‘Rechten’. U komt in het Rechtsprofiel van de gebruiker. Kies Administrator of Koper als rechtsgroep en klik op ‘Rechtsgroep toewijzen’.

Wat de rechten inhouden wordt door middel van groene en rode blokjes aangegeven in de lijst met rechten onderaan de pagina. (De rechtsgroep OCI geldt alleen als u via OCI/EDI bestelt.)

Andere vragen

Account

Veel gestelde vragen

FAQ

Hier vindt u het antwoord op alle meest gestelde vragen over de Online-Shop.

Lees meer >

Vragen over bestellen

Bestellen

Vragen over bestellen?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over bestellen in de Online-Shop.

Lees meer >

Retourneren

Retourneren

Vragen over retourneren?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over retourneren.

Lees meer >

Bezorgen

Verzenden en bezorgen

Vragen over de bezorging?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over verzenden en bezorgen.

Lees meer>