Alleen voor ondernemers  

Uitgebreide productinformatie

125.000 artikelen

Snelle levering

Uw eigen contactpersoon

Alleen voor bedrijven

Inloggen

Hoe log ik in met mijn klantnummer?

1. Rechts bovenin op de website zie je "Aanmelden" staan. Als je je muis hier op houdt, verschijnt het inlogscherm.

2. Bovenin dat scherm staan 2 tabbladen: "met gebruikersnaam" en "met klantnummer". Het aanmeldscherm opent automatisch op inloggen met klantnummer.

3. vul je 9-cijferige klantnummer, dat begint met 30. vul ook je partnernummer en wachtwoord in.

4. Klik op de blauwe knop "Aanmelden"

 

Heb je problemen met inloggen? Lees dan hieronder verder.

Hoe kan ik mijn klantnummer vinden?
Je ontvangt je klantnummer per e-mail na een succesvolle registratie in de Online-Shop. Ook staat je klantnummer op elke factuur van Würth, rechtsboven op de eerste pagina. Het klantnummer begint altijd met 30 en bestaat in totaal uit 9 cijfers. Als je deze gegevens niet bij de hand hebt kun je contact met ons opnemen, of via dit formulier je gegevens opvragen. Je aanvraag wordt binnen kantoortijden in behandeling genomen.

Ben je geen Würth-klant? Registreer je dan hier online in slechts enkele stappen. Na succesvolle registratie heb je toegang tot alle prijzen en kun je online bestellen.

Ben je je wachtwoord vergeten? Deze kan je hier opvragen.

Wat is mijn partnernummer?
Het partnernummer is het nummer dat aan jou als gebruiker en Online-Shop account is gekoppeld. Een klantnummer is het nummer voor het bedrijf. Een bedrijf kan meerdere medewerkers in dienst hebben die moeten kunnen bestellen op de Online-Shop. Dus onder het klantnummer kunnen meerdere accounts met hun eigen partnernummer vallen.

Waar vind ik mijn partnernummer?

Als je bent geregistreerd voor de Online-Shop, ontvang je van ons een mail met je klant- en partnernummer. Heb je deze mail niet meer? Neem dan contact op of vraag je partnernummer op met dit formulier (je aanvraag wordt binnen kantoortijden in behandeling genomen).

Ik heb mijn gegevens ingevoerd, maar het werkt niet!
Houd er rekening mee dat het klantnummer en het partnernummer zonder spaties of andere tekens moeten worden ingevoerd, zodat de invoer met succes kan worden gecontroleerd. Met name spaties vallen niet direct op en zitten voor of achter de karakters verstopt.

Je kunt je wachtwoord alleen resetten als je al bent geregistreerd voor de Online-shop.

Er komt geen e-mail aan!
Heb je je klantnummer en partnernummer correct ingevuld en de melding gelezen dat de e-mail om je wachtwoord te resetten naar je is verzonden? Als je binnen ongeveer 15 minuten na het proces geen inkomende e-mail vindt, controleer dan je mailboxinstellingen of de spammap. Soms kan het gebeuren dat de automatisch verzonden e-mail van Würth niet direct tussen je nieuwe of ongelezen e-mails staat.

Het weergegeven e-mailadres is niet meer actueel, of het e-mail adres wordt niet herkend.
Heb je je wachtwoord opgevraagd, maar wordt er weergegeven dat de mail naar een oud e-mailadres is verzonden, of krijg je de melding "e-mailadres niet herken"? Laat het ons dan weten. We werken graag de informatie bij die je ons bij de registratie hebt gegeven.
Of je kan je gegevens hier opvragen. Vul bij de opmerkingen in dat het e-mail adres aangepast mag worden.

Inloggen met gebruikersnaam
In het aanmeldscherm staat ook de optie inloggen met gebruikersnaam. Wil je inloggen met een gebruikersnaam? Lees dan hier hoe dat moet.

Inloggen met de Würth App

Meld je nu eenvoudig aan met de Würth App. Scan de QRcode op het aanmeldscherm met de Würth App en je bent meteen ingelogd! Lees meer.