Alleen voor ondernemers

Alleen voor bedrijven

Würth Nederland B.V. breidt verder uit met Shop netwerk

Opening Würth Shop in Deventer op bijzondere wijze

03.11.2021 Deventer - Würth Nederland B.V. opende haar 36ste Würth Shop in Nederland. Deze nieuwe Würth Shop is gevestigd aan de Hanzeweg 24 te Deventer. Een locatie die bij veel mensen uit de regio goed bekend is omdat ‘Continental Bakeries Bussink’ - waar de échte Bussink Deventer Koek wordt gemaakt – achter de Wurth Shop is gevestigd.

Würth Nederland B.V. - dochteronderneming van de Würth-Groep, wereldmarktleider op het gebied van handel in bevestigings- en montagematerialen - gaat de komende jaren verder in haar Shop netwerk investeren. De uitbreiding van het aantal Würth Shops in Nederland en het vernieuwen van de bestaande Würth Shops maken onderdeel uit van de aanpak naar een verdere groei van de onderneming. In de aankomende jaren zal het aantal Würth Shops in Nederland verdubbelen.

Op 3 november werd de 36ste Würth Shop geopend: De Würth Shop Deventer is volgens het nieuwste concept van Würth ingericht. Een overzichtelijk concept waarbij de vele facetten van Würth tot uiting komen waarbij product en beleving nauw in elkaar overgaan. Het assortiment gereedschappen, bevestigingsmaterialen, werkkleding, persoonlijke beschermingsmiddelen en vele andere artikelen is zeer uitgebreid.

Zowel klanten van Würth Nederland B.V. uit de hout- en metaalverwerkende industrie, de bouw- en installatiebranche, de automotivebranche, de transportsector en vele andere takken van nijverheid en industrie als óók geïnteresseerden kunnen de producten van Würth bekijken en aanschaffen in de Shop én op locatie uitproberen. Tevens worden er regelmatig diverse vakgerelateerde demonstraties gegeven door de Würth professionals. Ter gelegenheid van de opening zijn er speciale aantrekkelijke openingsacties.

Naast dat de locatie voor veel mensen bekend terrein is, is de Würth Shop gemakkelijk te bereiken doordat deze aan de grote doorgaande weg die Deventer ingaat, ligt. Ook is er voldoende parkeergelegenheid zodat klanten de wagen met eventuele aanhanger goed kunnen parkeren.

Opening Würth Shop Deventer

Bijzondere opening

Tijdens de officiële opening van de Würth Shop Deventer was de jarenlange samenwerking tussen Würth Nederland B.V. en het Ronald McDonald Kinderfonds goed te zien. Bij de opening overhandigde Würth Nederland B.V. een volledig ingerichte Würth gereedschapset aan de vrijwilligers van de technische dienst Henk en Martin en management van het Ronald McDonald Huis Zwolle, Esther Korpershoek. De gereedschapset komt ten goede aan het Ronald McDonald Huis Zwolle en de Ronald McDonald Huiskamer in Enschede.

De Ronald McDonald Huizen zijn zelfvoorzienend en goed gereedschap is essentieel bij een goed onderhoud.

In het Ronald McDonald Huis Zwolle logeren ouders, broertjes en zusjes van kinderen die zijn opgenomen in het ziekenhuis Isala te Zwolle. Hier zijn ze dag en nacht op loopafstand van het ziekenhuisbed. In de Ronald McDonald Huiskamer in het MST kunnen ouders van opgenomen kinderen overdag tot 21.30 uur gebruik maken van alle faciliteiten.

Sinds 10 jaar ondersteunt Würth Nederland B.V. het Ronald McDonald Kinderfonds op verschillende manieren.

Würth Shop Deventer is geopend van maandag tot en met vrijdag van 7.00 – 17.00 uur.

Würth Shop Deventer

Hanzeweg 24
7418 AT Deventer
T: 0570 - 507 000
Email: deventer@wurth.nl

Algemeen:

Würth Shops

De Würth Shop is een verkoopformule die Würth speciaal voor haar klanten heeft ontwikkeld en vanaf 2006 landelijk introduceerde. Alles op het gebeid van gereedschappen, ijzerwaren, montagematerialen, lijmen, kitten als smeermiddelen, persoonlijke beschermingsmiddelen en werkkleding zijn hier terug te vinden. Alle Würth Shops zijn naast een verkooppunt van Würth-producten ook een servicepunt voor de klant.

Over de Würth-Groep:

De Würth-Groep is wereldmarktleider op het gebied van handel in montage- en bevestigingsmaterialen. Zij bestaat momenteel uit meer dan 400 ondernemingen in meer dan 80 landen en biedt werk aan meer dan 81.000 medewerkers. In 2020 was de omzet van de Würth-Groep 14,4 miljard euro.

Het leveringsprogramma van de kernactiviteit van de Würth-Groep omvat meer dan 125.000 producten: van schroeven, schroeventoebehoren, pluggen en gereedschappen tot aan chemisch-technische producten. Naast dit basisassortiment behoren ook persoonlijke beschermingsmiddelen, producten voor de bouw en DHZ-markten, elektro-installatiematerialen, elektronische bouwdelen (bijv. printplaten), fotovoltaïsche zonnepanelen alsook financiële dienstverlening tot het leveringsprogramma van de Würth-Groep.

Würth Nederland B.V.

Würth Nederland B.V. is een dochteronderneming van de Würth-Groep en is de eerste Würth vestiging buiten de Bondsrepubliek Duitsland. Würth Nederland B.V. is sinds 1962 gevestigd in ‘s-Hertogenbosch. Met meer dan 580 medewerkers, waarvan 380 werkzaam zijn in de buitendienst, ontzorgt Würth Nederland B.V. 38.000 klanten in de divisies hout, bouw, metaal, installatie, auto, cargo en maritiem.

Over het Ronald McDonald Kinderfonds

Het Ronald McDonald Kinderfonds zorgt dat zieke kinderen en hun familie dicht bij elkaar zijn. In twaalf Ronald McDonald Huizen logeren ouders en broertjes en zusjes op loopafstand van het ziekenhuis. In twaalf Ronald McDonald Huiskamers in het ziekenhuis kunnen families in huiselijke sfeer ontspannen en in drie (aangepaste) vakantiehuizen komen gezinnen met een zorgintensief kind op adem tijdens een welverdiende vakantie. Het Ronald McDonald Kinderfonds krijgt geen subsidie en functioneert dankzij vrijwilligers, sponsors en donaties. #keepingfamiliesclose www.kinderfonds.nl

Voor vragen of meer informatie:

Würth Shops:
Jurgen de Lange, manager Würth Shops Nederland
Jurgen.de-Lange@wurth.nl

PR & Pers:
Brigitte Hoppenbrouwers, Manager PR Würth Nederland B.V.
Brigitte.Hoppenbrouwers@wurth.nl