Alleen voor ondernemers

Snelle levering

Uw eigen contactpersoon

Alleen voor bedrijven

Würth genomineerd met ISI!! Gevaarstofmanagement voor de ‘Rob Insinger Duurzaamheid Award 2018’

ISI Banner

De Rob Insinger Duurzaamheid Award, de award voor het meest aansprekende duurzaamheidsinitiatief, persoon in de branche, bedrijf of project. Würth Nederland B.V. is genomineerd met ISI!! Gevaarstofmanagement.

De Rob Insinger Duurzaamheid Award is een publieksprijs en vanaf heden kan men niet alleen de promotiefilmpjes van de genomineerden op de website van Duurzaam Herstel bekijken, maar kan men ook een stem uitbrengen op het favoriete initiatief! Stemt u ook?

Initiatief Würth Nederland B.V.

Een gratis digitaal gevaarstofmanagement portal, genaamd ISI!!, dat helpt bij het inzichtelijk maken van de regelgeving rondom gevaarlijke stoffen, het beheren van de noodzakelijke documenten van de chemieproducten die het bedrijf gebruikt én helpt bij het kiezen van de juiste voorzorgsmaatregelen, zoals persoonsbeschermingsmiddelen.

Korte uitleg

Het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, meldt dat 1 op de 6 medewerkers de kans loopt op ziekte door gevaarlijke stoffen.

Door het inzichtelijk maken van de gevaren met het werken met chemie en het beschikbaar stellen van werkplekinstructiekaarten, kunnen bedrijven op een eenvoudige wijze het bewustzijn bij het personeel creëren en hen én het milieu beter beschermen tegen de gevaren.

Middels ISI!! Gevaarstofmanagement krijgt de klant zeer eenvoudig een overzicht van alle gevaren van de chemieproducten. Daarnaast kan met 1 druk op de knop van alle producten een werkplekinstructiekaarten worden gemaakt. Hierop staan de gevaren, voorzorgsmaatregelen, hoe te handelen in geval van nood (EHBO) en hoe het product af te voeren.

Daarnaast krijgt de klant automatisch updates, indien producten wijzigen en als een klant voor de eerste keer een product afneemt. Ook kunnen in het portaal producten van andere merken worden gebruikt, zo staat alles overzichtelijk bij elkaar op één punt.

Over de Würth-Groep

De kernactiviteit van de Würth-Groep omvat meer dan 125.000 producten: van schroeven, schroeventoebehoren, pluggen en gereedschappen tot aan chemisch-technische producten. Naast dit basisassortiment behoren ook persoonlijke beschermingsmiddelen, producten voor de bouw en DHZ-markten, elektro-installatiematerialen, elektronische bouwdelen (bijv. printplaten), fotovoltaïsche zonnepanelen alsook financiële dienstverlening tot het leveringsprogramma van de Würth-Groep.

De Würth-Groep is wereldmarktleider op het gebied van handel in montage- en bevestigingsmaterialen. Zij bestaat momenteel uit meer dan 400 ondernemingen in meer dan 80 landen en biedt werk aan meer dan 75.000 medewerkers. Hiervan zijn er ongeveer 32.000 werkzaam als verkoper in de buitendienst.

ISI gevaarstofmanager