Alleen voor ondernemers  

Uitgebreide productinformatie

125.000 artikelen

Snelle levering

Uw eigen contactpersoon

Alleen voor bedrijven

Veelgestelde vragen

Verzenden en bezorgen

Alle voorradige producten die op werkdagen vóór 17:00 uur zijn besteld worden dezelfde dag verzonden. Over het algemeen worden deze de volgende werkdag bezorgd. Voor de exacte bezorgtijd kijkt u bij “ordervolging” in uw account.

Producten uit het magazijn in Duitsland worden geleverd na +/- 3 werkdagen. Deze komen in een aparte levering.

Alle voorradige producten die op werkdagen vóór 17:00 uur zijn besteld worden dezelfde dag verzonden. Over het algemeen worden deze de volgende werkdag bezorgd. Voor de exacte bezorgtijd kijkt u bij “ordervolging” in uw account.

 

Producten uit het magazijn in Duitsland worden geleverd na +/- 3 werkdagen. Deze komen in een aparte levering.

Leveringskosten online bestellingen binnen Nederland

Het verzenden van een online bestelling binnen Nederland
Bestellingen boven de € 100,00 zijn zonder vracht- en afhandelingskosten.
Bestellingen tussen de € 50,00 en € 100,00 = € 9,50 vrachtkosten.
Bestellingen onder de € 50,00 = € 4,90 afhandelingskosten en € 9,50 vrachtkosten.

Leveringskosten van overige bestellingen binnen Nederland:
(b.v. bestellingen via binnendienst of vertegenwoordiger)
Bestellingen boven de € 250,00 zonder vracht- en afhandelingskosten.
Bestellingen tussen de € 100,00 en € 250,00 = € 9,50 vrachtkosten.
Bestellingen onder de € 100,00 = = € 4,90 afhandelingskosten en € 9,50 vrachtkosten.

Leveringskosten bestellingen Buitenland:
De transportkosten buiten Nederland zijn op het moment van bestellen nog niet bekend en zullen pas achteraf, afhankelijk van het aantal colli, aan de order toegevoegd worden. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze binnendienst of uw vertegenwoordiger.

DHL is onze leverancier voor het bezorgen van bestellingen.

Ja, bij de laatste stap in het bestelproces kunt u een verzenddatum aangeven. Deze dient op de dag zelf of minimaal 3 werkdagen vooruit te staan.

Bij de laatste stap in het bestelproces kun je een afwijkend afleveradres opgeven. Deze kun je opslaan, zodat je deze bij een volgende bestelling eventueel weer kunt gebruiken.

Ja, u kunt uw bestelling afhalen in een van de Shops. Kies in uw winkelwagen voor Click & Collect, dit kan zowel in de Online-Shop als via de App.

Indien voorradig kunt u uw bestelling na 1 uur afhalen in de dichtstbijzijnde Würth Shop. Let op: als een product niet op voorraad is, kunt u deze niet bestellen via Click & Collect.

Zoek hier uw dichtstbijzijnde Würth Shop.

De status van uw order kunt u vinden onder Orders.

Nadat je een bestelling hebt geplaatst kunt u de bestelling volgen via ordervolging.

U kunt dit vinden onder Mijn Würth > Orders > klik op de order > Ordergegevens weergeven, en dan onder levering.

Als de order al verzonden is staat hier "ordervolging".

Neem contact op met uw vertegenwoordiger (u vind de contactgegevens na inlog onder Mijn Würth) of onze afdeling Klantenservice binnendienst:

Regio Noord

Telefoon: 073 629 1760

E-mail: teamnoord@wurth.nl

Regio Zuid

Telefoon: 073 629 1762

E-mail: teamzuid@wurth.nl

Andere vragen

Account
Account
Vragen over uw account?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over uw Online-Shop account.

Lees meer >

Vragen over bestellen
Bestellen
Vragen over bestellen?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over bestellen in de Online-Shop.

Lees meer >

Retourneren
Retourneren
Vragen over retourneren?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over retourneren.

Lees meer >

Betalen
Betalen
Vragen over uw betaling?

Hier vindt u het antwoord op al uw vragen over betalen

Lees meer>