Persberichten vakpers

Persinformatie - Universele gehoorbeschermingskappen

Universele gehoorbeschermingskappen

Würth Nederland B.V., een internationale handelsonderneming op het gebied van bevestigings- en montagetechniek, introduceert een nieuwe lijn gehoorbeschermingskappen.

De nieuwe serie omvat in totaal 4 modellen, te weten een eenvoudig, in hoogte te verstellen standaard model met een SNR-waarde van 23 dB, een W1/30 gehoorkap met verstelbare beugel met een SNR-waarde van 30 dB, een W2F/32 fluorescerende gehoorbeschermingskap met een SNR-waarde van 32 dB en een W3/34 gehoorbeschermingskap met een zeer hoge dempingswaarde van 34 dB.

Het eerstgenoemde standaard model is vervaardigd van niet-geleidend materiaal, en dus te gebruiken in de buurt van hoogspanningsleidingen. De W1/30 is uitgerust met Air Flow Control TM Technologie, zodat met name bij lage frequenties een nog betere demping gerealiseerd wordt. Verder heeft dit extreem platte model een in hoogte verstelbare, beklede hoofdbeugel en kappen met grote binnenruimte die veel plaats bieden voor de oren.

Opvallend bij het derde genoemde model, de W2F/32 , zijn de reflecterende gehoorkappen. Behalve dat ze sneller vindbaar zijn, zijn ze ook beter zichtbaar op de werkplek. Het laatstgenoemde model, de W3/34 met extra grote oorschelpen, is bij uitstek geschikt voor werkzaamheden die moeten worden uitgevoerd in lawaaierige omgevingen.

Alle modellen, met uitzondering van het standaard model, zijn inklapbaar en kunnen geleverd worden met een extra hygiëneset. Een hygiëneset bestaat uit twee afdichtkussens en 2 kapvullingen. De afdichtkussens zijn bij alle modellen snel en makkelijk te verwisselen

Voor meer informatie over over dit product kunt u contact opnemen met onze afdeling Product

Downloaden:
Hoge resolutie afbeeldingen kunt u downloaden bij "Fotoarchief pers"

Meer persinformatie:
Würth Nederland BV, Postbus 344, 5201 AH Den Bosch, t.a.v. Anitra Monden,