Würth Nederland B.V. en DHL Parcel verlengen samenwerking voor komende drie jaar

Samenwerking DHL

Meer dan 50-jarig partnership opnieuw bestendigd

‘s-Hertogenbosch / Utrecht, augustus 2018: Würth Nederland B.V. en DHL Parcel hebben hun meer dan vijftigjarige samenwerking opnieuw met drie jaar verlengd. Het historisch succesvolle partnership werd eind augustus bestendigd door de ondertekening van het contract. Dat gebeurde in het Bossche Logistiek Centrum van Würth bij hun nieuwe verpakkingslijn, die dozen op maat vouwt rond de inhoud zodat minder lucht hoeft te worden vervoerd. Deze recente investering stond daarmee symbool voor de innovatiekracht en duurzaamheid van beide partners.

DHL ondersteunt Würth met een grote diversiteit aan services voor de verzending van pallets en pakketten, van uiteenlopend formaat en gewicht en met zowel standaard- als spoedzendingen. Afleveroplossingen zijn er van leveringen aan huis bij zzp’ers en bezorgingen op de bouwplaats tot het afhalen door klanten op een DHL-depot of ServicePoint. Würth onderstreept daarmee zijn leidende positie als grootste en belangrijkste handelsonderneming op het gebied van de montage- en bevestigingstechniek.

Winfried Blum, directeur van Würth Nederland B.V.: “De ruim 50-jarige samenwerking heeft zich altijd gekenmerkt door aandacht voor klanten, medewerkers, innovatie en milieu.” Wouter van Benten, ceo van DHL Parcel: ‘’In dat opzicht zijn er veel overeenkomsten tussen de bedrijven: beide met ambities op het vlak van GoGreen, e-commerce en maatschappelijk verantwoord ondernemen.”

Op de foto, v.l.n.r.:

Hein Teunissen, Manager Finance & IT Würth Nederland B.V.
Lissy de Wit-Hendriks, Key Account Manager DHL Parcel
Wouter van Benten, CEO DHL Parcel
Winfried Blum, directeur Würth Nederland B.V.
Rob Andela, Sector Head Sales DHL Parcel
Maarten-Jan Jissink, Manager Logistiek Würth Nederland B.V.